Logo

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro - nowa hybryda plug-in w nadwoziu kombi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro dołącza do oferty marki z Ingolstadt, czyli klienci mogą sięgnąć po kolejną hybrydę plug-in. Samochód bardzo dobrze łączy w sobie niezłe osiągi i ekologiczny charakter.
Rok temu zadebiutowała taka odmiana w nadwoziu sedana, a teraz zdecydowano się umieścić hybrydę w kombi. Tak powstał naprawdę interesujący model. Napęd bazuje na silniku 2,0 TFSI o mocy 252 KM. Dzięki wsparciu jednostki elektrycznej zestaw generuje moc 367 KM i moment obrotowy 500 Nm. Dzięki tym wartościom kombi rozpędza się do setki w czasie 5,7 s. Za przeniesienie napędu odpowiada dobrze znana skrzynia S-Tronic.

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro może pokonać na samym prądzie 60 km. To pozwala osiągnąć spalanie na 100 km według normy WLTP na poziomie 1,9-2,1 l. Trzeba jednak pamiętać, że po wyczerpaniu akumulatorów wyniki będą znacznie gorsze. Wykorzystanie baterii zmniejszyło pojemność bagażnika z 565 litrów do 405 litrów. Poza tym auto ma wszystkie cechy standardowe A6 Avant, więc powinno znaleźć spore grono zwolenników.

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro

2020-04-28 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro - nowa hybryda plug-in w nadwoziu kombi

Podobne artykuły i galerie