2009.03.26// K. Spychalski
Tuner Wheelsandmore przygotował nowy pakiet modyfikacji adresowany do (bardzo majętnych) właścicieli Audi R8 4.2 V8, którzy nie mogą doczekać się wersji 5.2 FSI V10.
Za 1700 € firma zafunduje silnikowi 30-konny zastrzyk mocy. Dla kogo jednak 450 KM okaże się niewystarczającą wartością, może kupić specjalny kompresor „wyciskający” z motoru aż 530 koni. Cenę podzespołu skalkulowano na… 32500 €! No cóż, albo kupisz sobie nowe Audi TT w niemieckim salonie, albo będziesz miał więcej koni niż wersja V10…
13998 € kosztuje układ hamulcowy z 8-tłoczkowymi zaciskami z przodu i 6-tłoczkowymi z tyłu. Nowy ręcznie robiony tłumik wyposażony w zawór zmieniający dźwięk R8 to wydatek 4800 € (w opcji za 900 € dostaniemy system zdalnego sterowania zaworem). W ofercie są także sportowe sprężyny (900 €), aluminiowe zawieszenie wyścigowe (3999 €) oraz kompletny zestaw z hydraulicznym układem umożliwiającym podniesienie auta o 30 mm (8949 €).
Nie zapomniano też o karbonowym zestawie spoilera zderzaka przedniego i dyfuzora zderzaka tylnego (5500 €), jak również o nowych kołach zaopatrzonych w opony Dunlop Sport Maxx. Cena obręczy? „Jedyne” 9250 lub 9800 euro…
Na koniec dodajmy, że cena bazowa R8 V8 wynosi w Niemczech 109.100 €, natomiast cenę modelu R8 V10 skalkulowano na 142.400 €…