Logo

Audi R8 RWD - niemieckie superauto z napędem na tył

Audi R8 przed liftingiem było oferowane w limitowanej serii tylnonapędowej. Po odświeżeniu superauta z oferty zniknęła taka opcja, ale to się zmieni wraz z początkiem 2020 roku. Marka zapowiedziała powrót ostrego R8 RWD.
W kwestiach stylistycznych R8 RWD nie będzie się różnic do standardowego modelu. Auto będzie dostępne w nadwoziu coupe i cabrio. Klienci otrzymają możliwość zakupu specjalnych pakietów stylistycznych zawierających elementy wykończone błyszczącą czernią bądź gołym carbonem.

Audi R8 RWD Audi R8 RWD

Coupe będzie lżejsze o 65 kg od wersji z napędem quattro. W przypadku kabrioletu zaoszczędzono 55 kg. Sercem Audi R8 zostanie dobrze znane 5,2-litrowe, wolnossące V10, którego moc zduszono do 540 KM i momentu obrotowego 540 Nm. Moc trafia na tylną oś za pośrednictwem 7-biegowej skrzyni S Tronic. W standardzie auto otrzyma mechanizm różnicowy z mechaniczną blokadą oraz sportowy tryb pozwalający na jazdę poślizgami.

Audi R8 RWD Audi R8 RWD

Audi R8 RWD będzie się rozpędzał do pierwszej setki w czasie 3,7 s i pogna z prędkością 320 km/h. W przypadku roadstera przyspieszenie zajmie o 0,1 s więcej, a prędkość maksymalna wyniesie 318 km/h. Niemieckie ceny ruszają od pułapu 144 tysięcy euro za wersję zamkniętą i 157 tysięcy euro za otwartą.

Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD Audi R8 RWD

2019-11-12 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Audi R8 RWD - niemieckie superauto z napędem na tył

Podobne artykuły i galerie