Audi RS5 zostało zaprezentowane w odświeżonej odsłonie ociekającej jeszcze większa agresją. Projektanci zmodyfikowali zarówno wersję coupe, jak i bardziej praktycznego sportbacka.
Najbardziej wyróżnia się przeprojektowany przód z dużym grillem i wlotami umieszczonymi nad nim. W standardzie znajdą się matrycowe reflektory LED z ciemnymi wkładami. Muskulatury nadwoziu dodają nowo zarysowane, szersze nadkola. Tył zdobi spory dyfuzor z wkomponowanymi dwiema końcówkami wydechu.
Klienci będą mogli skorzystać z nowych lakierów nadwozia oraz opcjonalnych czarnych emblematów marki. W kabinie przywitają nas sportowe fotele obszyte Alcantarą, a opcjonalnie można zamówić tapicerkę ze skóry Nappa. Można także wybrać kolor przeszyć szary bądź czerwony. RS5 otrzymał odświeżony system multimedialny z 10,1-calowym ekranem dotykowym.
Audi RS5 przede wszystkim stoi napędem. Sercem auta został 2,9-litrowy motor benzynowy V6 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 600 Nm. Moc jest przenoszona na wszystkie koła za pośrednictwem 8-biegowej przekładni Tiptronic. Przyspieszenie do setki ma zająć 3,9 s. Prędkość maksymalna wyniesie 280 km/h.
Audi RS5 wykorzystuje sportowe zawieszenie RS, ale opcjonalnie można skorzystać z układu Dynamic Ride Control. W nadkolach znajdą się standardowo 19-calowe felgi, a opcjonalnie można zamówić 20-calowe obręcze. W ofercie pojawią się także węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. Ceny Audi RS5 startują w niemieckich salonach od kwoty 83 500 euro.