BMW M2 Competition po wielu przeciekach w końcu oficjalnie ujrzało światło dzienne. Zmiany stylistyczne są niewielkie, ale dodają charakteru. Z przodu przywita nas większy grill zapewniający lepsze chłodzenie.
Projektanci wykorzystali bardziej opływowe lusterka. W tyle znalazł się czarny chromowany układ wydechowy, a nadkola wypełniają przestylizowane 19-calowe felgi. Na tych znalazły się sportowe opony Michelin Pilot Super Sport. Wnętrze przywita nas nowymi fotelami kubełkowymi. Zadbano o takie detale, jak czerwony przycisk Start. Na kierownicy umieszczono przyciski, co pozwala na szybką zmianę ustawień samochodu. Całość dopełniają specjalne pasy bezpieczeństwa oraz wstawki z Alcantary czy tabliczki z oznaczeniem wersji.
Największe fajerwerki mają miejsce pod maską. Tam umieszczono podwójnie doładowany silnik 3-litrowy. Jest to jednostka znana z modeli M3 i M4, ale w tej wersji produkuje 405 KM i moment obrotowy 550 Nm. W standardzie silnik sparowano z sześciobiegowym manualem, co się przekłada na przyspieszenie do setki w czasie 4,2 s. W przypadku opcjonalnego siedmiobiegowego automatu setkę osiągniemy w 4 s.
Oczywiście producent zastosował elektroniczny ogranicznik prędkości do 250 km/h. Kupując pakiet M Driver's Package prędkość zwiększy się do 280 km/h. Auto przeszło szereg innych zmian i tak na pokładzie zagościł system chłodzenia z M4. Także zawieszenie pochodzi z większych braci. Podrasowano układ hamulcowy mający oferować tarcze o średnicy 400 mm z przodu i 380 mm z tyłu. BMW M2 Competition ma być dostępny w sprzedaży od lata. Ceny pozostają na razie nie znane.