Logo

Dodge Challenger SE Rallye - na piątkę!

Nie ma się co oszukiwać. Dodge Challenger SE to ubogi krewny prawdziwie potężnych braciszków spod znaku R/T i SRT. Trudno jednak wymagać, by silniczek V6 konkurował z napakowanymi mocą jednostkami V8.

Dodge Challenger SE Rallye Dodge Challenger SE Rallye

Nie oznacza to jednak, że Dodge Challenger SE jest chowany przez Chryslera po kątach. Wręcze przeciwnie. Pojawiła się na rynku wersja Rallye. Został w niej wyeliminowany największy mankament wersji V6, czyli 4 biegowy automat pamiętający czasy, gdy prezydentem USA był Ronald Reagan. No może trochę się zapędziliśmy. W każdym razie, wersja Rallye wyposażona została w 5 biegowy automat, dzięki czemu zdecydowanie zyskała na dynamice.

Dodge Challenger SE Rallye

Poza nową skrzynią biegów, mamy w pakiecie paski biegnące wzdłuż nadwozia, 18 calowe felgi, spoiler na klapie bagażnika, chromowany wlew paliwa. W efekcie, Challenger SE Rallye niebezpiecznie trudno odróżnić od wersji R/T i SRT-8. I chyba o to właśnie chodziło. Cena auta ustalona została na 26,490$. Szkoda tylko, że dolar stoi tak wysoko...


2009-03-31 - Rafał Bednarz

2

Komentarze do:
Dodge Challenger SE Rallye - na piątkę!

Geminus 2009-03-31 11:55

Przepiękne auto. Trzeba przyznać, że ten model udał się Amerykanom znakomicie.

swish 2009-03-31 14:00

No ja szczerze mowiac wolalbym do V6 skrzynię manualną. Rozumiem w V8 - tam moment obrotowy jest taki, że i 3 biegi dadza sobie radę. Ale w tym maleństwie (jak na Ameryke) przydałby sie manual. Wtedy możnaby jeszcze tym Challengerkiem poszaleć. A tak mało radości z jazdy nawet jak będzie 5 biegów w automacie.

Podobne artykuły i galerie