Ford w końcu zaprezentował Rangera w wersji Raptor. Pickup czerpie garściami inspiracje z większego F-150 Raptor. Mamy więc do czynienia z ostrą maszyną do zabawy w terenie.
Ford Ranger Raptor może się pochwalić dodatkowymi osłonami nadwozia oraz podwozia. Dzięki nim możemy bez stresu wjechać w teren. Zawieszenie Fox oraz 17-calowe koła obute w terenowe opony BF Goodrich dodatkowo zwiększają off-roadowe możliwości samochodu.
Sercem mniejszego Raptora został dwulitrowy silnik diesla z podwójnym doładowaniem. Jednostka generuje moc 210 KM oraz moment obrotowy 500 Nm. Napęd trafia za pośrednictwem 10-biegowego automatu na wszystkie koła. Projektanci wyposażyli podrasowanego pickupa w układ hamulcowy z czterema tarczami o średnicy 332 mm.
Ford Ranger Raptor głównie został opracowany przez australijski zespół marki. Pickup będzie montowany w tajlandzkiej fabryce Forda. Pojazd ma być głównie kierowany na rynki azjatyckie i okolice Pacyfiku, ale Ranger Raptor będzie dostępny globalnie. Wkrótce powinny się pojawić szczegóły dystrybucji.