Logo

KTM X-Bow R - roadster bez kompromisów

KTM X-Bow, Ariel Atom, Lotus 2-Eleven to maszyny stworzone tylko w jednym celu - dostarczenia maksymalnej dawki adrenaliny i przyjemności z jazdy. Choć ich moc nie robi wrażenia na właścicielach aut sportowych czy nawet luksusowych limuzyn - to niska masa pojazdu powoduje, że potrafią one utrzeć nosa większości wspomnianych aut.

KTM X-Bow R - bez kompromisów KTM X-Bow R - bez kompromisów

KTM – austriacki producent motocykli – połączył w modelu X-Bow to, co najbardziej pożądane w samochodach na tor. Nie brakuje tu ani niskiej masy własnej, ani odpowiednich własności aerodynamicznych, ani doskonałego zawieszenia. Nie zapomniano również o idealnym rozłożeniu masy pojazdu.

KTM X-Bow R - bez kompromisów

Choć torowe możliwości X-Bowa należy bezsprzecznie uznać za imponujące, KTM nie zamierza spoczywać na laurach. Kolejnym krokiem jest wersja R.

Najistotniejszą zmianą w porównaniu do standardowej wersji będzie zastąpienie 237-konnej jednostki napędowej zdecydowanie mocniejszym silnikiem. Sięgnięto po serce Audi S3. W efekcie X-Bow R dysponować będzie mocą 300KM.



Dodatkowo, niższy prześwit oraz zmodyfikowane punkty mocowania silnika, pozwolą na uzyskanie jeszcze doskonalszych właściwości jezdnych. Jakby tego było mało, austriacki producent zaoferuje też dwa całkowicie nowe pakiety wyposażenia – zestaw Sport przeznaczony do użytkowania na drogach publicznych oraz pakiet Race poprawiający możliwości X-Bowa R na torze.



Obydwa zestawy gwarantują lepsze osiagi i lepsze prowadzenie X-Bow R. Właściciele zwykłego X-Bow nie powinni załamywać rąk. Większośc podzespołów będzie można dokupić również do podstawowego modelu.


2010-09-25 - K. Spychalski

Podobne artykuły i galerie