Logo

Koenigsegg Gemera - szwedzkie hybrydowe super GT oficjalnie

Koenigsegg Gemera jest wyjątkowym projektem szwedzkiej marki. Pozornie mamy do czynienia ze znacznie spokojniejszym pojazdem niż inne projekty firmy. Czteromiejscowe GT z napędem hybrydowym jest jednak prawdziwym pociskiem na kołach.
Design przedniej części był inspirowany konceptem CC z 1996 roku. Po bokach znalazły się ogromne drzwi odsłaniające luksusowe wnętrze. Projektanci zastosowali na tyle sztywną konstrukcję, że mogli zrezygnować ze słupków B i tym samym mogli sobie pozwolić na tak wielkie drzwi. Całość prezentuje się fantastycznie i bardzo oryginalnie.

Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera

Napęd na pierwszy rzut oka może szokować. Koenigsegg Gemera korzysta z 3-cylindrowego silnika dwulitrowego wspomaganego trzema silnikami elektrycznymi. Jednostka benzynowa mimo iż niewielka to generuje moc 600 KM i 600 Nm momentu obrotowego. Łączna moc zestawu wynosi zaś imponujące 1727 KM i 3500 Nm momentu obrotowego. Cała moc trafia na wszystkie koła co owocuje przyspieszeniem do setki w czasie 1,9 s.

Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera

Na samym prądzie Koenigsegg Gemera może pokonać około 50 km. Producent zaleca tankowanie etanolem czy metanolem, ale przy braku tych paliw benzynowa również wystarczy. Wnętrze to prawdziwy zastrzyk luksusu dla czterech osób. Koenigsegg Gemera zostanie zbudowany w liczbie 300 egzemplarzy. Ceny na razie pozostają tajemnicą, ale z pewnością zrobią wrażenie.

Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera

2020-03-05 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Koenigsegg Gemera - szwedzkie hybrydowe super GT oficjalnie

Podobne artykuły i galerie