Lexus zaprezentował model RC F w najnowszej odsłonie. Podrasowana wersja otrzymała kilka ważnych poprawek względem poprzednika. Stylistycznie znajdziemy tu ostrzej zarysowane światła w technologii LED, zmodyfikowany grill oraz zmienione zderzaki. Coupe wygląda agresywniej od podstawowego modelu dzięki aerodynamicznym dodatkom.
Lexus RC F cechuje się także przeprojektowanym układem zawieszenia. Zostało ono zestrojone pod kątem zabawy na torze, a dodatkowe rozpórki usztywniły całą konstrukcję. Dzięki wykorzystaniu lekkich materiałów udało się zbić masę pojazdu.
Pod maską pracuje 5-litrowy silnik V8, którego modyfikacje przyniosły wzrost mocy o zaledwie 5 KM. Jednostkę cechuje teraz 472 KM oraz moment obrotowy 536 Nm. Jednostkę sparowano z 8-biegowym automatem o zmodyfikowanych przełożeniach. Na koła nałożono opony Michelin Pilot Sport 4S.
Równocześnie z podstawowym modelem pokazano także wersję Track Edition. Tę wersję przygotowali inżynierowie wyścigowi. W aucie znalazł się przedni splitter z włókna węglowego oraz spore tylne skrzydło. Producent wykonał wiele elementów z włókna węglowego, jak maskę czy panel dachu.
W efekcie udało się obniżyć masę o 80 kg z wagi standardowego Lexusa RC F. Auto wyposażono w układ hamulcowy Brembo. Lexus RC F Track Edition będzie dostępny w kolorach Ultra White bądź Nebula Gray. W kabinie znajdziemy fotele obszyte Alcantarą oraz dodatki z karbonu. W nadkolach znalazły się 19-calowe felgi BBS. Lexus RC F w wersji podstawowej i Track Edition mają być dostępne na rynku od drugiego kwartału roku.