Logo

Novitec Rosso Race 848 - najmocniejszy debiut w Genewie

To będzie najprawdopodobniej najmocniejsza premiera w Genewie. Dodatkowo, z tylko trzema egzemplarzami w planach – najbardziej ekskluzywną. Tu nie ma kompromisów.

Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848

Novitec Rosso Race 848 bazuje na Ferrari 599 GTB Fiorano. To widać, bo zmiany z zewnątrz nie są radykalne. Co innego jest z tym, czego nie widać. Novitec zajął się wszystkim, co tylko możliwe, by podnieść osiągi.

Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848

Tak, liczba w nazwie modelu to moc. Ale nie są to konie mechaniczne, tylko parowe – częściej używane za naszą zachodnią granicą. Rosso Race posiada 837 KM i 842 Nm wyciągniętych z 6-litrowego V12 z dwoma kompresorami. Nie będę wymieniał przeróbek silnika – ich lista jest długa.

Liczby. Te są ważne, bo o ich jak najmniejsze wartości zadbał Novitec. Pierwsza setka na liczniku po 3,4 sekundy, druga po 9,6 sek., trzecia po 23,7 sek. Prędkość maksymalna 345 km/h.

Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848

Zmiany w stylistyczne są wykonane na tyle, na ile była potrzeba utrzymania wzmocnionego Ferrari 599 na drodze. Delikatnie zmieniony przedni zderzak, malutki spojler na klapie i tylny dyfuzor. Aby z daleka się wyróżnić, biały lakier na aluminiowym nadwoziu jest matowy i kontrastuje z szarymi akcentami na dachu i masce. Plus czarne reflektory tylne.

Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848

Każdy z modeli Rosso Race 848 może być indywidualnie doposażony przez kupującego. Ograniczeń nie ma.

Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848
Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848 Novitec Rosso Race 848

2010-02-26 - K. Cisek

0

Komentarze do:
Novitec Rosso Race 848 - najmocniejszy debiut w Genewie

Podobne artykuły i galerie