2011.11.15// A. Ruciński
Porsche 911 GT3 jest jednym z nielicznych samochodów, które nie potrzebują żadnych modyfikacji, aby przyprawić kierowcę o szybsze bicie serca. Niemiecka scena tuningowa nie zna jednak granic i rodzi bardzo ciekawe wersje tego kultowego auta.
Reil Performance wzięło na warsztat Porsche 911 GT3 i zaserwowało bardzo wyszukany zestaw modyfikacji. Modernizacje mechaniczne ograniczyły się do zastosowania nowego wydechu od firmy Akrapovic oraz chiptuningu. W ten sposób tuner wykrzesał dodatkowe 20 KM i GT3 Reil Performance może się pochwalić mocą 455 KM.
Porsche 911 GT3 Reil Performance
Inżynierowie zadbali o nowy układ hydraulicznego zawieszenia, który może chwilowo zwiększyć prześwit, co pozwala na pokonywanie większych nierówności.
Porsche 911 Carrera Turbo - test
Ostatnią i najbardziej kontrowersyjną modyfikacją jest duże logo tunera na drzwiach samochodu. Szczęśliwie ten element jest dostępny, jako opcja i nie musi stanowić elementu pakietu. Prezentowany pakiet jest dedykowany osobom, które nie szukają rewolucji, a chcą być na torze o ułamek sekundy szybsi od sąsiada mającego 911 GT3.
Porsche 911 GT3 RS 4.0