Logo

Porsche 911 Targa 4 i 4S - gdy nie można zdecydować między cabrio i coupe

Porsche oferuje model 911 w nadwoziu Targa od 1965 roku i najnowsza generacja sportowego modelu także doczekała się edycji lawirującej między coupe i kabrioletem. Porsche 911 Targa 4 i 4S zostały oficjalnie zaprezentowane i oferują dokładnie to czego można było oczekiwać.
Tylna pokrywa przesłania nie tylko silnik, ale również materiałowy dach rozkładający się w 19 s. Cechą charakterystyczną modelu jest oczywiście chromowany pałąk i zagięta szyba umieszczona za nim. Targa nie zawsze posiadała tak wykonany pałąk, ale w najnowszej generacji nawiązuje on o pierwszej generacji modelu.

Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S

Porsche 911 Targa 4 i 4S korzysta z dobrze znanego doładowanego silnika 3-litrowego o mocy odpowiednio 385 KM oraz 450 KM. Zgodnie z nazwą napęd jest przekazywany tylko na wszystkie koła. W mocniejszej wersji można skorzystać ze skrzyni manualnej. Przyspieszenie do setki w zależności od konfiguracji waha się w granicach od 3,6 s do 4,4 s w słabszym modelu.

Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S

W modelu opcjonalnie znajdzie się tempomat InnoDrive mający przewidywać trasę na 3 km w przód. To pozwoli na dostosowanie trybu jazdy i przełożeń jeszcze zanim kierowca zobaczy co się przed nim znajduje. Traffic Jam Assist pozwoli na autonomiczną jazdę w korku do prędkości 60 km/h. Porsche 911 Targa 4 i 4S pozostały naszpikowane najnowszymi technologiami marki przez co komfort podróżowania będzie naprawdę wysoki.

Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S Porsche 911 Targa 4 i 4S

2020-05-18 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Porsche 911 Targa 4 i 4S - gdy nie można zdecydować między cabrio i coupe

Podobne artykuły i galerie