Logo

Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO - tak ekstremalnie jeszcze nie było

Tuner SpeedART, znany z licznych i bardzo efektownych modyfikacji modeli marki Porsche, postanowił przed końcem roku wypuścić jeszcze jeden pakiet. I to bardzo ekstremalny!

Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO

Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO bazuje na 911 Turbo (997). W skład pakietu wchodzi zmodyfikowany bodykit. Zmieniono zderzaki, boczne progi, dodany nowy dyfuzor oraz jeszcze większy spojler umieszczony nad pokrywą fantastycznego silnika typu boxer.

Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO

Jednak bodykit to nie jedyna część, która zwiększa właściwości jezdne. SpeedART zamontował także bardziej sportowe, regulowane zawieszenie oraz lekkie, 20-calowe obręcze LSC.

Moc generuje dobrze znany silnik typu boxer o pojemności 3,8 litra do którego zamontowano jeszcze większe turbosprężarki, oraz przeprogramowano ECU. Całość podłączono do nowego układu wydechowego. W efekcie otrzymano 650 KM zamiast seryjnych 500 KM. W górę poszybował także maksymalny moment obrotowy, który teraz wynosi aż 900 Nm. Silnik przenosi moc do napędu za pomocą skrzyni PDK.

Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO

Według informacji SpeedART, pierwsze 200 km/h to kwestia niecałych 9 sekund! Maksymalnie BTR-II 650 EVO rozpędzi się do 335 km/h. Cena? Tuner jej nie zdradza, ale z pewnością tanio nie będzie...

Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO

2010-11-02 - M. Grygier

Podobne artykuły i galerie