Logo

Renault Megane RS Trophy R debiutuje na polskim rynku. Jest drogo

Renault Megane RS Trophy R wjeżdża oficjalnie do Polski i będzie naprawdę drogą zabawką. Nad Wisłą będzie można zakupić 12 egzemplarzy z planowanych 500. Każda sztuka to koszt minimum 240 000 zł. Cena jest wysoka, ale otrzymamy za nią auto, które pokonało Nurburgring w czasie 7 minut i 40 sekund.
Renault Megane RS Trophy R został wyposażony w 1,8-litrowy, doładowany silnik o mocy 300 KM. Jednostka nie została zmienione względem standardowego Trophy, ale wersja R została odchudzona o 130 kg. Hot-hatch gotowy do jazdy waży zaledwie 1306 kg, a to ma swoje odzwierciedlenie w osiągach.

Renault Megane RS Trophy R Renault Megane RS Trophy R

Najostrzejszy francuski hot-hatch legitymuje się przeprojektowanym zawieszeniem wykorzystującym między innymi regulowane amortyzatory marki Ohlins. Układ hamulcowy korzysta z wydajnych karbonowo-ceramicznych tarcz Brembo, co pozwala znacznie później hamować do zakrętów. Na felgi naciągnięto sportowe opony Bridgestone Potenza S007.

Renault Megane RS Trophy R Renault Megane RS Trophy R

Megane został także wyposażony w sportowy układ wydechowy marki Akrapovic, a opcjonalnie można zakupić obręcze z karbonu obniżające masę o kolejne 8 kg. Renault Megane RS Trophy R wiedzie prym w klasie, ale cena może odstraszyć.

Renault Megane RS Trophy R Renault Megane RS Trophy R

2019-10-21 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Renault Megane RS Trophy R debiutuje na polskim rynku. Jest drogo

Podobne artykuły i galerie