Triumph zaprezentował najnowszą wersję modelu Daytona 675R. Motocykl trafi na rynek w dwóch kolorach: Matt Phantom Black i Matt Lunar Silver, czyli w skrócie będzie on czarny bądź srebrny. Producent nie pokusił się o większe zmiany w konstrukcji i otrzymamy praktycznie ten sam motocykl, jaki był dostępny do tej pory.
Triumph zachowa trzycylindrowy silnik i elektroniczny, sekwencyjny wtrysk paliwa. Serce maszyny ma pojemność 675 ccm i wygeneruje 128 KM (przy 12.500 rpm) oraz moment obrotowy wynoszący 74 Nm. Przy wadze 169 kg każdy motocyklista powinien być zadowolony.
Nowy Triumph Daytona 675R ma być wyposażony w 43 mm widelce przednie upside-down dostarczone przez Ohlinsa. Tylny amortyzator ma zapewnić komfort jazdy na nierównej nawierzchni. Dwie 310 mm tarcze z przodu i jedna 220 mm tarcza z tyłu będą ściskane przez zaciski Brembo. Na pokładzie znalazł się system ABS.
Triumph zadbał o usuwane kierunkowskazy i rejestrację, co jest ukłonem w stronę osób lubiących jeździć po torze. Klienci skorzystają także z listy ciekawych dodatków do maszyny. W Wielkiej Brytanii Triumph Daytona 675R ABS na 2015 rok został wyceniony na 10.649 funtów.