Logo

Opel Insignia Sports Tourer OPC testowany na Nurburgringu

Opel testuje ekstremalną wersję najnowszego modelu Insignia Sports Tourer na słynnym torze Nurburgring.

Opel Insignia Sports Tourer Opel Insignia Sports Tourer

Wersja Sports Tourer OPC wyposażona będzie w zaciski Brembo, nawiercane tarcze hamulcowe, pokaźne końcówki układu wydechowego oraz tuzin plakietek z logo OPC. Najprawdopodobniej testowany model jest już w pełni gotowy do wjazdu do salonów sprzedaży, chociaż Opel może jeszcze pokusić się o zamontowanie dodatkowych spoilerów.

Opel Insignia Sports Tourer

Sportowe kombi Opla będzie prawdopodobnie napędzane 2.8-litrowym silnikiem V6 twin-turbo rozwijającym moc około 320 KM. Standardowa Insignia z tym samym silnikiem (odchudzonym do 260 KM) i napędem na cztery koła również będzie występowała z pakietem OPC.

Obecnie w gamie jednostek napędowych „Samochodu Roku 2009” pojawiły się dwa nowe silniki. 1,6-litrowy benzynowy silnik turbo o mocy 180 KM i 230 Nm momentu obrotowego, będzie dostępny z napędem na przednią oś (FWD). Natomiast silnik 2.0 BiTurbo o mocy 190 KM i 400 Nm momentu obrotowego będzie początkowo dostępny z napędem na cztery koła Adaptative 4x4. Wariant FWD z silnikiem 2.0 CDTI BiTurbo zostanie dodany później.



W najbliższej przyszłości do tej oferty zostanie dodany wariant ecoFLEX z 2,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym CDTI, osiągającym 118 kW/160 KM i 350 Nm momentu obrotowego.


2009-03-19 - Rafał Bednarz

0

Komentarze do:
Opel Insignia Sports Tourer OPC testowany na Nurburgringu

Podobne artykuły i galerie