Logo

Honda CR-Z po kuracji HPD. Znacznie więcej mocy w japońskiej hybrydzie

Honda CR-Z wzbudza wiele emocji, choć niestety są to negatywne odczucia. Pojazd wygląda rewelacyjnie i nawiązuje do kultowego, sportowego coupe. Niestety silnik należy do bardzo ślamazarnych, a samochód oferuje tyle emocji sportowych co pojedynek szachowy. Japońska marka stała się bardzo nudna, ale szczęśliwie są rozwiązania.

Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD

Honda Performance Development, czyli amerykański pododdział marki postanowił zrobić coś z  mało popularnym i powolnym modelem. W tym celu hybrydowy napęd został wzbogacony o  kompresor i nowy układ wydechowy. Tymi prostymi zabiegami udało się wykrzesać sporo dodatkowej mocy.

Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD

Co prawda nadal nie mamy do czynienia z demonem prędkości, ale kilkadziesiąt koni mechanicznych więcej robi bardzo dobre wrażenie. CR-Z po zmianach cechuje się mocą 185 KM. Ta wartość zdecydowanie lepiej pasuje do stylistyki hybrydowej Hondy. HPD zadbało też o inne elementy modelu. Poprawiono układ zawieszenia oraz hamulce, które teraz oferują lepsze osiągi. Nie zdradzono jeszcze, czy zmodyfikowany model trafi do salonów. Jeżeli to nie nastąpi, to właściciele CR-Z będą musieli nadal korzystać z usług tunerów.

Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD Honda CRZ HPD

2012-11-06 - J.Kruczek

0

Komentarze do:
Honda CR-Z po kuracji HPD. Znacznie więcej mocy w japońskiej hybrydzie

Podobne artykuły i galerie