Logo

Porsche 911 GT3 RSR 2011 - wyścigowy bolid dla zwykłych klientów

W przyszłym roku oferta Porsche wzbogaci się o nową wersję modelu 911 GT3 RSR. Samochód został kompleksowo przygotowany do rywalizacji w wyścigach na torze. Wersja 2011 wyróżnia się charakterystycznym pasem przednim ze światłami opartymi na diodach LED i nowymi elementami aerodynamicznymi. Odpowiedni docisk zapewnia potężny spojler zamontowany na pokrywie silnika.

Porsche 911 GT3 RSR 2011 Porsche 911 GT3 RSR 2011

Inżynierowie Porsche opracowali nowy układ zawieszenia, który teraz pozwala na osiągnięcie znacznie lepszej przyczepności do nawierzchni. Kierowca będzie mieć także większe możliwości ustawienia charakterystyki zawieszenia pod siebie, dzięki bogatej regulacji prześwitu i twardości.

Porsche 911 GT3 RSR 2011 Porsche 911 GT3 RSR 2011

Modyfikacje nie ominęły także 6-cylindrowego silnika o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona na tylne koła została zwiększona o 5 KM do 455 koni, osiąganych przy 7800 obrotach na minutę. W nowym modelu zastosowano również sportowy układ wydechowy oraz zmodyfikowane wloty powietrza.

Chętni na zakup Porsche 911 GT3 RSR muszą przyszykować się na wydatek aż 410 000 euro, czyli przeszło półtora miliona złotych nie wliczając VAT-u. Producent przewidział też pakiety upgrade'owe dla modeli z poprzedniego rocznika.

Porsche 911 GT3 RSR 2011 Porsche 911 GT3 RSR 2011
Porsche 911 GT3 RSR 2011 Porsche 911 GT3 RSR 2011 Porsche 911 GT3 RSR 2011

2010-12-15 - M. Zabolski

Podobne artykuły i galerie